Padrells, Pixavaques i el Molí del Rei

Circuit circular d'uns 6 km de distància amb un ascens positiu acumulat de 185 m, un 96.5 % de pista i sense punts d'aigua. Coincideix, en part, amb el camí de Ginestar.

L'excursió s'inicia al C/de Padrells i des d'on hem de seguir el camí asfaltat i en direcció Padrells - Coll de Maula. Agafarem el trencall a mà dreta i passarem pel costat d'una bassa de prevenció d'incendis arribant al fons del barranc i des d'on continuarem la pista fins a la zona de Pixavaques. Continuarem fins arribar al fons d'un barranc denominat del Molí del Rei i des d'on hem d'agafar el trencall a mà dreta i continuar per la pista la qual presenta trams cimentats. A meitat pujada i a mà dreta s'amaga un dels molins fariners existents a la zona i que presenta una gran bassa d'emmagatzematge i on encara s'hi pot observar bé la zona del salt d'aigua.

Continuem per la pista i fins a una bifurcació de camins i on haurem d'agafar el trencall a mà dreta el qual descendeix fins als horts de la Roja i des d'on continuarem pel sender existent el qual passa per hortats i restes de molins fariners. Un cop arribats a la cota més alta del sender hem de continuar pel trencall de la dreta i fins a una bifurcació de camins i on hem de continuar per la pista de la dreta passant pels horts de la Roja i arribar fins al poble.

Municipi:
Tivissa
Tipus ruta:
Senderisme
El temps
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant